Porovnat (0)
česky slovensky polsky
Nacházíte se:

Časté dotazy


Doprava a platba

Kolik zaplatím za poštovné a balné?

Nikdy neúčtujeme balné. Všechny objednávky expedujeme službou Balík do RUKY , Balík na Poštu České pošty nebo přepravní službou PPL, díky kterým máte zásilku doma do druhého dne od expedice. U objednávky nad 2500 Kč nebudete platit ani poštovné.

Můžu ve Vašem obchodě platit platební kartou?

Ano, platební kartou můžete platit veškeré objednané zboží. Tento způsob platby je ideální i pro zákazníky ze zahraničí. Na kamenné prodejně v Havířově můžete taky platit platební kartou.

Dostupnost zboží

Za jak dlouho mohu očekávat zboží, které je v internetovém obchodě nabízené skladem?

Pokud máme vybrané zboží v internetovém obchodě skladem, můžeme jej po zabalení expedovat. Obvykle je k Vám zboží dodáno do druhého dne. Toto platí pro platbu na dobírku a objednávky došlé do 14.00 hodin a dopravou přes Českou poštu.

Co znamená, když je psáno zboží na objednávku?

Pokud si ověřujete dostupnost zboží a systém hlásí: na objednávku, znamená to, že zboží nemáme aktuálně skladem. Po vytvoření a odeslání objednávky, zboží objednáme u dodavatele. U zboží, které není skladem, se tak může prodloužit obvyklá doba dodání.

Osobní odběr

Můžu si zboží osobně vyzvednout?

Ano, veškeré zboží je možné vyzvednout osobně na prodejně v Havířově.

Jak poznám, že je zboží na osobní odběr nachystané k vyzvednutí?

Zboží je nachystané k vyzvednutí, jakmile Vám pošleme informační e-mail nebo sms. Před vyzvednutím tak prosím vždy vyčkejte na naši výzvu, že je zboží k vyzvednutí připraveno.

Za jak dlouho bude zboží na osobní odběr připraveno k vyzvednutí?

Zboží objednané na osobní odběr a označeno skladem, je připraveno téhož dne. Před vyzvednutím, prosím vždy vyčkejte na e-mail nebo sms, že je zboží připraveno.

Prodejna

Můžu si nabízené zboží někde vyzkoušet a zakoupit?

ANO, na naší prodejně v Havířově, na ul. E. Krásnohorské 1306/29. Pokud zboží nebude na prodejně, lze po telefonické domluvě jakékoliv zboží na prodejnu dopravit (s ohledem na skladové zásoby).

Jak mám postupovat, pokud si chci na prodejně vyzkoušet různé velikosti zboží?

Může se stát, že si nejste jistí, která velikost bot nebo textilu Vám padne. V tomto případě vytvořte objednávku, ve které bude zboží různých velikostí (max 2 vel.), zvolte osobní odběr a my Vám zboží na prodejnu nachystáme.

Je možné na prodejnách platit kartou?

ANO! Na naší prodejně je možné platit platební kartou.

Výměna zboží a reklamace

Jak postupovat, když mi objednané zboží nebude vyhovovat?

Komunikací se zákazníkem před odesláním zboží se snažíme riziko volby špatné velikosti minimalizovat, přesto nelze vyloučit, že Vám dané zboží nebude vyhovovat. Zboží je pak možné bez udání důvodu vrátit ve lhůtě 14 dní od převzetí od přepravce. Správnou velikost vám odešleme obratem, případně se domluvíme na alternativě či vrácení peněz. Při uplatnění výměny zboží je nutné vypnit reklamační formulář.

Jak mám postupovat, pokud budu zboží reklamovat?

Podrobný popis, jak postupovat v případě reklamace zboží, najdete v sekci "Jak reklamovat". Po přihlášení do uživatelské sekce můžete sledovat stav vyřizování reklamace.

Ostatní

Nedaří se mi objednat zboží přes Internet. Jak mám postupovat?

Díky přísnému nastavení připojení k internetu (obvykle v rámci firemních sítí) se může stát, že se vám nepodaří zboží z našeho obchodu objednat.
V tomto případě můžete objednávku provést :

!! Nezapomeňte prosím uvést všechny údaje potřebné pro úspěšnou expedici (adresa, telefon, e-mail, ...)

Získal jsem slevový kupón, jak ho mám použít?

Slevový kupón zadáte v košíku - v rámečku "Slevy a slevové kupóny" pod Obsahem košíku, kde je seznam zboží k zakoupení. Vložte kód slevového kupónu a zmáčkněte "Vložit kupón". Po zadání slevového kupónu se cena automaticky přepočte. K jedné objednávce můžete zadat i více slevových kupónů. Pozor: slevový kupón jde použít pod jedním registrovaným uživatelem pouze jednou.


Vybíráme pro Vás


Nahoru

Kontakt

FlorbalSTORE.cz
Elišky Krásnohorské 1306/29
736 01 Havířov
E-Mail: info@florbalstore.cz
Telefon: 599 502 403

Florbalový poradce

Newsletter

Máte zájem o zasílání novinek týkajících se našeho webu www.florbalstore.cz? Informujte se díky e-mailovému newsletteru jako první.